Campanii

Octombrie 19, 2007 at 8:54 pm 2 comentarii

In seara asta nu am timp de scris articolul despre tampoane ecologice (da, va fi special girls:)) asa cum planuiam, insa cum tocmai am dat de niste campanii WWF foarte sugestive – inclusiv doua din Romania, foarte faine – iata ca le pun aici. Enjoy!

wwf033

wwf019

wwf014

Entry filed under: Diverse. Tags: , .

Amprenta ecologica umana Romania verde

2 comentarii Add your own

  • 1. Ana  |  Mai 20, 2007 la 10:02 pm

    Faine printuri. Am mai vazut unele pe efectele naspete ale incalziri globale. Foarte inteligente si acelea. Cred ca le stii si tu. Nu stiu de ce, dar tot ce am vazut pana acu in campanii publicitare eco mi-a placut🙂 See ya

    Răspunde
  • 2. rebeca  |  Octombrie 20, 2007 la 11:02 pm

    Pai vizualul ia premiul intai prin puterea de a transmite un mesaj…uita-te la Al Gore:)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Sapunuri & cosmetice de la mama mea

Articole recente

Semneaza petitia pentru Rosia Montana!

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

Sunt si pe Facebook!

Arhive

Introduceti adresa de mail pentru a primi cele mai recente articole de pe blog

Contact:

Scrieti-mi la ekonotes (at) gmail.com

Povestea lucrurilor

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Lumea conform Monsanto (fr)

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Earthlings

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Feeds

Despre sapun homemade

Octombrie 2007
L M M M V S D
« Sep   Noi »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Fir de pir

Luthelo

Creatoarea headerului eco-notes

Pentru parinti si nu numai

Daca doriti sa impartasiti articolele

Daca doriti sa preluati articole intregi va rog sa-mi scrieti la adresa ekonotes (at) gmail. com. Daca doriti sa preluati fragmente din articole va rog sa mentionati sursa (https://ecoalternative.wordpress.com.) Licenţa Creative Commons
Această operă este pusă la dispoziţie sub Licenţa Atribuire-FărăModificări 3.0 România Creative Commons.
Bloguri, Bloggeri si Cititori

