De primavara

martie 24, 2012 at 12:13 am 2 comentarii

 

Gata si perioada de hibernare, e clar ca a venit primavara!! Ca sa serbez cum se cuvine echinoctiul (startul oficial al primaverii) si luna noua in berbec (ce ne umple de energie si pofta de actiune) iata-ma activa pe blog 🙂 Ei, nu chiar foarte activa (deocamdata) in schimb vin cu doua vesti:

  • am intrat in randul lumii cu blogul si i-am facut pagina Facebook! E nou-nouta, abia am lansat-o acum jumate de ora deci dati cu like-urile daca vreti sa mai aflati una alta din lumea ecologiei, chestiilor alternative, homemade etc. Pe blog nu scriu chiar atat de des in schimb mereu am chestii de impartasit asa ca pagina asta imi pare practica pt mesaje rapide. Sa vedem ce-o iesi, deocamdata voi placeti-ma :P!
  • mama e tot mai in verva cu creatiile Blooms, iupiiii! Puteti vedea ce minuni ies din mainile unui om pasionat in magazinul de pe Breslo sau chiar direct, la diverse targuri la care participa (urmatorul va fi Targul Iarmaroc, la Muzeul Taranului Roman, 30 martie-1 aprilie). Printre preferatele mele sunt sapunul rosa-palmarosa, sapunul cu ghimbir si cuisoare (care miroase fenomenal, il ador!) si uleiul anti-celulitic. Pentru ca mama e foarte moderna are si pagina Facebook 🙂

Cam astea sunt noutatile, va doresc o primavara energica:)!

Entry filed under: Noutati.

28 ianuarie – in strada pentru Rosia Montana! Cum sa vopsesti natural ouale de Paste

2 comentarii Add your own

  • 1. Francesca  |  martie 24, 2012 la 12:24 am

    Spor si tie!!!
    Voi face tot ce pot sa merg la targ sa o intalnesc pe Cristina, pana atunci sa o feliciti pentru energie :)!

    Răspunde
    • 2. rebeca  |  martie 24, 2012 la 12:52 am

      Ar fi minunat sa ajungi la targ!! O felicit, cum sa nu, ea e inspiratia intregii familii 🙂

      Răspunde

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Sapunuri & cosmetice de la mama mea

Articole recente

Semneaza petitia pentru Rosia Montana!

Sustine Rosia Montana in UNESCO World Heritage

Arhive

Introduceti adresa de mail pentru a primi cele mai recente articole de pe blog

Contact:

Scrieti-mi la ekonotes (at) gmail.com

Povestea lucrurilor

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Lumea conform Monsanto (fr)

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Earthlings

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Feeds

Despre sapun homemade

martie 2012
L M M J V S D
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Fir de pir

Luthelo

Creatoarea headerului eco-notes

Pentru parinti si nu numai

Daca doriti sa impartasiti articolele

Daca doriti sa preluati articole intregi va rog sa-mi scrieti la adresa ekonotes (at) gmail. com. Daca doriti sa preluati fragmente din articole va rog sa mentionati sursa (https://ecoalternative.wordpress.com.) Licenţa Creative Commons
Această operă este pusă la dispoziţie sub Licenţa Atribuire-FărăModificări 3.0 România Creative Commons.
Bloguri, Bloggeri si Cititori